Miért fordul elő, hogy 'Nem létező szolgáltatás' SMS-t kapok vissza a szolgáltatótól?
A beküldött SMS-eket a szolgáltató attól függően továbbítja az oldalak felé, hogy milyen kód szerepel az SMS elején. A baráti kvíz esetén ez a kód TAJ, melyet egy azonosító követ. Pl:
TAJ 1234
A szolgáltató tudja, hogy a TAJ kód a baráti kvíz játéké, elküldi nekünk a kódot, mi pedig jóváírjuk a szolgáltatást a 1234-es azonosítójú felhasználó számára. Ha egybe írod, pl. TAJ1234, akkor a szolgáltató azt hiszi, hogy a TAJ1234-es kóddal rendelkező partnerének kellene jóváírni a szolgáltatást, olyan pedig nincs. Ilyenkor kapod vissza azt a hibaüzenetet, hogy 'ez a szolgáltatás nem létezik'.
Mindig figyelj rá, hogy szóköz legyen a kulcsszó (TAJ) és az azonosító között!